Tutorial moving sentences TD

Tuesday, August 30, 2011 at 2:59 PM | 0 grown up kid

Assalammualaikum.
tutorial moving sentences? apa tu? entah la saya pun tak tawu,
tak. Sebenarnya saya tak tawu nama benda tu apa,
so saya pakai letak je nama apa-apa *jgn marah,

> apa yang saya maksudkan ialah ayat yang bergerak kat atas sekali tabs. Sebelah favicon tu,

# Template Designer
dashboard :65: design :65: edit HTML :65: tick expand widget template :65: copy code bawah ni dan paste dekat bawah code <head>

<SCRIPT language='JavaScript'>
var txt=&quot;AYAT ANDA&quot;;
var kecepatan=100;var segarkan=null;function bergerak() { document.title=txt;
txt=txt.substring(1,txt.length)+txt.charAt(0);
segarkan=setTimeout(&quot;bergerak()&quot;,kecepatan);}bergerak();
</SCRIPT>
then preview dulu baru save,

merah tu gantikan dengan ayat korang,

p/s-untuk blogskin saya rasa tak jadi kalau pakai code ni.

Sekian,
Asa Banie