How To Download Gimp 2.6

Sunday, December 18, 2011 at 12:33 AM | 0 grown up kid

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia.
      Pada hari ini saya akan membentangkan pidato saya yang bertajuk cara-cara  men'download' gimp 2.6.
Sebelum itu, apalah salahnya saya memberitahu fungsi-fungsi GIMP 2.6. 
       Hadirin sekalian, GIMP 2.6 boleh digunakan untuk men'transparent'kan gambar. Selain itu, -..- saya tak tahu. Secara jujurnya, saya guna Gimp hanya untuk tujuan yang satu itu. Okey, berhenti merepek dan teruskan.

 click here

 then click dalam box merah tu


 Then, click save button


 Then,bile da siap click macam yang kat bawah ni


 After that click run button


 Pastu next


 Pastu next lagi


 Tekan install now


 And the finish. Siap!

credit and a lot of thanks to tiqa

Sekian,
Asa Banie